zondag 4 januari 2015

goede voornemens

oke januari is al even begonnen maar het is nooit te laat voor goede voornemens toch? Ook ik heb een leuk lijstje gemaakt met goede voornemens die ik vast en zeker ga proberen vast te houden in het nieuwe jaar.

- gezonder gaan leven

pff deze vind ik wel moeilijk hoor. Ik ben namelijk een echte genieter van lekker eten en om nou te zeggen dat ik zo erg houd van sporten? hmm nee. Daarom ga ik ook rustig beginnen met geen suiker meer in de koffie, niet meer zoveel sapjes, meer slapen , meer bewegen enz.

-minder  social media gaan gebruiken

Hoe heerlijk is het om een tijdje zonder social media te doen? Mijn doel is toch wel om in 2015, minder gebruik te maken van social media. Ik ga binnekort is een heel weekje zonder social media doen kijken hoelang ik het volhoud. Maar een ding is zeker ik ga me een stuk vrijer voelen in dat weekje!

- meer tijd aan school besteden

In de tijd dat ik mijn facebook bijwerk , of dat die ene leuke boy dat appje stuur, Had ik ook mijn duitse woordjes kunnen doorkijken, of dat economiehuiswerk kunnen maken. Dit gaat in 2015 niet meer gebeuren!
eeuhm minder vaak :)

- Meer meegaan naar dingen

Ik vind het niet altijd leuk om op een verjaardag van die ene oom te zitten, of om met mijn moeder boodschappen te doen( kom op ik ben niet de enige toch?) maar ik ga in 2015 meer proberen om anderen een plezier te doen. En net wat vaker mee gaan naar dingen past daar goed bij.

- meer iniatief nemen

Iniatief nemen is heel belangrijk! Ik ben er eerlijk gezegd niet heel erg goed in. Maar dat gaat veranderen! In 2015 ga ik verschillende vlakken meer het iniatief nemen! thuis met klusjes en uitstapjes, bij mijn vriendinnen,op het werk, en misschien als er een leuke hottie op komt dagen :)

zo dat waren wel wat van mijn goede voornemens. Ik heb het volste vertrouwen dat het helemaal goed komt met me in 2015.

over uit en sluiten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten